  • Data: 2010-08-19 08:33:22
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe przeliczanie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-08-2010 o 21:13:49 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > To było w zeszłym stuleciu i nie wiem co było wtedy zalecane :-)
    > Walczylismy z tym troche różnymi sposobami, szczegółów nie pamietam do
    > konca - ale w efekcie zlikwidowalismy efekt we wspomniany wczesniej
    > sposób.
    Pozwolicie że sie wtrącę do waszej dyskusji.
    Bo to jest najczęściej popełniany błąd przez domorosłych hydraulików,
    jak damy więcej rury to będzie lepiej grzało, do pewnego momentu tak ale
    przy dużych pomieszczeniach opory są tak duże że przestaje grzać, i tak
    miałeś
    podzieliłeś obwód na dwa i się naprawiło, ja np w salonie mam aż trzy
    obwody.
    Co do błędów to oglądając forum muratora tam bardzo często widzę podłogówki
    robione na 'gęsto' czyli co 10cm jak w łazience, i idą z nią równo, drzwi
    nie drzwi
    zakamarki nie zakamarki, równo jadą ja leci. A potem się dziwią że nie
    działa
    albo że cieknie. Przy podłogówce trzeba zwracać baczną uwagę przy
    przejściach przez
    dylatacje i muszą być załozone rury osłonowe, ale jak widzę to mało kto na
    to zwraca uwagę.
    A później na poprawki jest za późno.

    --
    Pozdr