  • Data: 2010-08-19 08:20:04
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe przeliczanie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudno mi sie nie zgodzić z tak rzeczowa argumentacją :-)

    Ale on ma rację, nie wiesz jakie są straty ciepła, jaka powierzchnia
    grzejna, jakie
    pokrycie podłogi itd bo z tych wartości wylicza się gęstość ułożenia rur w
    podłodze
    a radzisz mu zrób tak, a jak sie okaże że on potrzebuje np co 15cm i w
    dwóch obwodach?
    niedostatku mocy nie nadrobi przepływem i temp, z koleji za duża gęstość
    powoduje
    za duże opory przepływu, małą prędko?ść wody i też marne grzanie.
    Ja już proponowałem wądkotwórcy że za drobną opłatą mu to policzę, niech
    nie kombinuje
    bo później poprawić się tego nie da.
    --
    Pozdr