  • Data: 2013-11-22 23:41:42
    Temat: Re: okna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 19:54:37 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > mala zmiana... wycene mam z Dako
    Ja w domu jak i w dwóch mieszkaniach mam okna Drutexu.
    Jak do domu okna szukałem(2007rok) to u nich cenowo najlepiej wychodziło. Pomijałem
    firmy tzw garażowe. W 2002 chyba do mieszkania ich okna kupiłem i jest ok. W tym roku
    w drugim mieszkaniu też 4szt okien wymienaiłem i tu już praktycznie bz sprawdzania
    wziełem Drutex
    Tylko sprawdzaj ceny u dobrych lokalnych dystrybutorów bo katalogowe ceny Drutexu
    wygladały nieciekawie jak ja szukałem ale dystrybutorzy mieli duże pole do manewru
    Przynajmniej w 2007/2008 tak było.