  • Data: 2010-11-25 13:00:30
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 21:19, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:ce0f938b-ac4f-45c6-a6b7-2c5ef2a9b3f3@
    e26g2000vbz.googlegroups.com...

    > Jak uwzglednisz rekuperator- 8tys to koszt na pewno bedzie wiekszy.
    > Kanaly wentylacyjne i tak budowali u mnie razem z kominem przez to koszt
    > pewnie nie przekroczyl 1000zl

    A ile masz kominow? Ja moglem zrezygnowac z jednego. Calkowicie :)
    Dalo mi to oszczednosc rzedu 2,5-3k pln (cegly, pelna klinkierka,
    dodatkowe obrobki, olowiana tasma kominowa, droga zaprawa do fugowania
    i tak dalej). Moglem zrezygnowac z nawiewnikow w oknach. Pare stowek!
    Wiem, ze ich i tak nikt nie stosuje ale to glupota - taniej przeciez
    wyciac uszczelki w oknie ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.