  • Data: 2011-07-19 16:52:14
    Temat: Re: okno w bud. drewnianym
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:67e690ad-cdc6-4477-a968-bb7058db4b84@s2g2000vbw
    .googlegroups.com...
    > Z grubsza osadzenie okien w tej ścianie wyobrażam sobie jako wycięcia
    > odpowiedniego otworu w scianie, tj, w płycie OSB, oszalowaniu i części
    > szkieletu, wykonanie z dość grubych desek (np 32 mm) sztywnej ramy o
    > wymiarze wewnętrznym odpowiadającym zewnętrznemu wymiarowi futryny okna,
    > połączonej ze wspomnianymi kantówkami szkieletowymi. Futrynę okna połaczyć
    > możnaby wkrętami z tą ramą, a to połączenie uszczelnić obustronnie np.
    > silikonem budowlanym. U góry i dołu umiesciłbym odpowiednią zewnętrzną
    > obróbkę blacharską (okam i podokiennik). Po umieszczeniu okna otwór
> [...]

    otwór wykonaj o kilka cm większy z każdej strony niż okno i zamocuj
    takimi samymi blaszkami jak się mocuje do muru, blaszki czy też inne
    mocowanie dedykowane do konkretnego profilu, u mnie (Jezierski)
    wkładało się je i przekręcało o 90 stopni, żadnego nawiercania
    profila, a potem doginało do muru (w moim przypadku do ściany z bala)
    i przykręcało, (...)

    Dziękuję za uwagi, ale zapomniałem dodać wcześniej, że moje okna sa
    drewniane, a nie z profili.