  • Data: 2018-04-09 13:58:35
    Temat: Re: ompa ciepła vs panele PV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Apr 2018 04:14:09 -0700 (PDT), Lisciasty

    > To porównanie jest do dupy, bo w lodówkach są sprężarki tłokowe
    > gdzie tarcie występuje cały czas.

    Tak, ale lodówki głównie tracą sprawność przez w życiu nieczyszczone z
    kurzu i pajęczyn lamele. Przyznać się kto czyścił wymiennik w swojej
    lodówce -- bo ja w sumie od 13 lat mojej lodówki (LG) nie czyściłem i
    działa bez zająknięcia, druga lodówka ma już lat ponad 15 lat (też LG) i
    też działa -- a podobno od lat dziewięćdziesiatych postarzają produkty że
    mają się kończyć zaraz po gwarancji? Przez to jest większe żużycie prądu,
    ale też sprężarka bardziej dostaje po dupie, bo musi więcej kotłować niż to
    konieczne.

    --
    Pozdor
    Myjk