  • Data: 2014-01-07 18:41:54
    Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
    Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 23:23, BQB pisze:

    > Mnie zastanawia coś innego, jako, że w ścianach byłaby wilgoć, znaczy,
    > że jest ona zamknięta, że nie wylatuje, a jak jest zamknięta, to zmieni
    > się w parę wodną w zamknięciu,
    Mikrofalujemy tak długo, aż para wylezie na zewnątrz- kwestia prób.

    Druga sprawa, to występujące w ścianach
    > różnego rodzaju metale, jak wiadomo, na każdym metalu włożonym do
    > mikrofali wytwarzają się iskry.
    Eeeee.... Tylko wtedy, gdy dotkną wnętrza mikrofali.

    jakieś worki po cemencie, które w pobliżu tych drutów mogłyby być i
    > się w ścianie zapalić

    Stary! Nie szalej!

    Trzecia sprawa, co się dzieje
    > z wszystkim podłączonym do sieci elektrycznej, jak przewód w ścianie pod
    > napięciem "napromieniujemy" magnetronem?
    Nooo, może coś tam się w nim zaindukować...
    Ale to sprawa ryzyka zawodowego ( jak przewiercenie rury czy kabla)