  • Data: 2010-11-29 13:47:59
    Temat: Re: oszczędzanie wody w umywalce
    Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mównicę wtargnął "Czesuaw P.", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > A masz może taki preator od którego moja teśiowa w ogóle przestane spożywć
    > wodę?

    Jakby literówkę pociągnąć dalej i za,iast perlatora zastosować predatora,
    to faktycznie przestałaby spożyważ wodę ;P

    > Np. w pubach, restauacjach, szpitalach, ośrodkach żywienia zbiorowego to
    > będą dopiero oszczędności:
    > - ludzie będą pili hebaty/kawy/zupy bez wody!

    A to można już teraz - herbatę/kawę można żuć i ciumkać, a chińskie zupki
    chrupać. I to bez perlatora.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl