eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-22 19:39:15
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/05/2021 19:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ale to dopiero za kilka lat według ciebie kampanie zrobią. Przez te kilka lat mogą
    zbudować bardzo duzo domow.

    Ukraińcy? Nawe oni się cenią. Problem w tym że w oczekiwanym przez
    prezesa "systemie gospodarczym" zamiast ukraińców są szwagry i teście.
    Czyli ogólnie nie przebija tego nawet ukraińcy, bo szwagier z teściem są
    za 0zł. Prezes chyba jednak nie miał na myśli systemów gospodarczych
    gdzie "obca agentura przejmuje świętą ocowiznę na wsiach" wiec raczej
    nie o ukraińców mu chodziło. Choć miło pomyśleć, że siła napędową naszej
    gospodarki mają być ludzie pracujący za miskę ryżu. Brzmi jak plan.
    Czuje się lekko kolonialnie. Dzięki, tego mi brakowało.