eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 22 May 2021 12:35:20 -0700 (PDT)
    <s8ah7g$uk6$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s8ari8$11s$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <s8b8bc$mf7$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <s8bfkc$3l7$1@dont-email.me>
    Subject: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 19:39:26 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    mogą zbudować bardzo duzo domow.
    > Ukraińcy? Nawe oni się cenią. Problem w tym że w oczekiwanym przez
    > prezesa "systemie gospodarczym" zamiast ukraińców są szwagry i teście.
    > Czyli ogólnie nie przebija tego nawet ukraińcy, bo szwagier z teściem są
    > za 0zł. Prezes chyba jednak nie miał na myśli systemów gospodarczych
    > gdzie "obca agentura przejmuje świętą ocowiznę na wsiach" wiec raczej
    > nie o ukraińców mu chodziło. Choć miło pomyśleć, że siła napędową naszej
    > gospodarki mają być ludzie pracujący za miskę ryżu. Brzmi jak plan.
    > Czuje się lekko kolonialnie. Dzięki, tego mi brakowało.
    Zostaw prezesa w spokoju bo obydwaj jesteście w takiej sytuacji że on każe a ty
    musisz. Znajdź piosenkę Tańczą słonie na betonie. Jak zaskoczysz będziesz wiedział o
    co chodzi. I tak jak w piosence jest na całym świecie. Różnice są tylko takie jakie
    możliwości mają inni prezesi. Możesz nie lubić naszego prezesa ale nie zwalnia cię to
    z robienia co on każe, wymyśli itp. I tak masz w życiu niebywałego farta bo mogłeś
    się urodzić w Pakistanie. Mogłeś być kiedyś murzynem w RPA. Mogłeś się urodzić w
    Polsce w 1926 w biednej żydowskiej rodzinie. Z drugiej strony mógłbyś być dzisiaj
    Palestyńczykiem. Jak tylko zjadłeś dzisiaj jeden posiłek i spałeś w swoim łóżku to
    masz lepiej niż 1/3 ludzi na Ziemi. Nie tylko inni tutaj mają pojęcie o budowaniu.
    Nie tylko oni mają znajomych budowlańców. Ja też znam jednego. Na spora firmę.
    Niedawno sobie gadaliśmy i pytam o możliwość zbudowania domu takiego jak w rządowym
    projekcie. Odpowiedział że skromny ale zgodny z przepisami, ocieplony itp. da się
    postawić w okolicach stu tysięcy.