eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-23 19:00:40
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/05/2021 16:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > 500 wprowadzili.

    To tylko przekładanie z kieszeni A do B.

    > 13 i 14 emeryturę wprowadzili.

    To tylko przekładanie z kieszeni A do B.

    Takie obietnice możesz sobie spełniać do woli, są tylko kreatywną
    księgowością, wymagającą wydania rozporządzenia i kilku potrafiących
    liczyć, na poziomie dodawania, pociotków. Tego na pęczki w polityce.

    Miała być załątwiona sprawa energetyki. Nie jest, niekompetentni
    politycy od kilku lat wybieraja miejsce na elektrownie jądrową. Wymaga
    to czegoś więcej niż wydania decyzji i konferencji, więc efekty jak widać.

    Miałą być załatwiona kwestia mieszkaniowa. Nie jest, zbudowali kilka
    klitek i staneło. Nic dziwnego, trzeba czegoś wicej niż pierdzenie w
    stołek i machania rękami na konwentach. Ba, nawet prezesina przyznał że
    nie wyszło. To znaczy że nie jest źle. Jest tragikomicznie.

    Miała być armia. Jest kilku gówniarzy latających po lesie z kijami i
    krzyczący tratatata. W zamian za niemanie helikopterów nie będziemy
    mieli dronów z Turcji. W razie wojny kupimy od nich pociski, oby to nie
    była wojna z Turcją lub ich sojusznikami.

    Miało być współrządzenie Europą i wstawanie z kolan. Obecnie wszyscy
    traktują PL jako trędowatych, z którymi nie warto gadać, trudno się z
    resztą dziwić skoro polityka zagraniczna polega głównie na szukaniu kto
    jeszcze może coś spieprzyć, a Łukaszenko to taki ciepły człowiek.

    Miały być pekaesy po wsiach, ale prezesina zapomniał że nie ma jeszcze
    autonomicznych, a za psie pieniądze nikt pracować nie będzie na
    nierentownych trasach.

    Itd.

    Jeśli chodzi o obietnice księgowe: sprawa prosta, one nie wymagają śladu
    kompetencji, więc w sam raz dla polityków. Jeśli chodzi o faktycznie
    istotne rzeczy: łopanie, spieprzyli wszystko co im wpadło w łapy! PO
    też. Lewica też. To choroba narodu, nie partii. Ten kraj nie jest już
    zdolny do osiągnięcia czegokolwiek. To tylko troche lasu, jezior i dużo
    muzeów. Te muzea w planach ślicznie określają nasz obecny kierunek rozwoju.

    >podniesli kwotę wolną od podatku.

    Co jest bez znaczenia. To też przekładanie z kieszeni A do B, tylko
    troche okrężne.

    Pieniądze w skali kraju biorą się z nowoczesnych technologii, a nie z
    manipulowania przy populistycznych cyferkach. Niewątpliwie będziemy
    bodwać muzea w nowoczesnej technologii.

    > Dogadali się z Koreańczykami i mamy chyba największa na świecie fabrykę
    akumulatorów litowych.

    To wielkie osiągnięcie. A mamy inzynierów którzy wiedzą jak sa
    produkowane i postawią *swoją*? Czy dalej musimy się posiłkowac myślą
    techniczną zza granicy, bo u nas stawia się głównie kościoły, a nie
    uczelnie techniczne?

    Bo wychodzi że w tym całym bieznesie dalismy im głównie troche
    powierzchni płaskiej i duże ulgi podatkowe. Osiągniecie na miarę
    Skłodowskiej.

    > Polskie porty na Bałtyku przeladowaly

    I ta kałuża ma jaki, przypomnij, udziała w morskim i oceanicznym
    tansporcie światowym?

    > jeśli idzie o wartość towarów tyle że na drugim miejscu są.

    Zaraz po Chinach?

    > Z fotowoltaika zadziałało i szybko mocy przyrasta.

    Ale drutów nie przyrasta. Więc za chwile będą bidolić że za dużo. Już
    bidolą. Ogarnienie energetywki wymaga czegoś więcej niż burmistrzów, z
    zadupia, na stanowiskach prezesów.

    > Dzisiaj przyszedł SMS że mam za dwa dni kolejna wizytę u lekarza.

    Osiągalne w latach 90. Dopiero teraz to ogarneli? Serio, nie ma tam
    kogokolwiek kto, choć za szybą, komputer widział i wie co można?

    Innowacja, psia mać, 30 lat po fakcie.

    > Rurociąg do gazu ze złóż na północy robią.

    I kopią w piasku przesmyk dla kajaków pełnomorskich!