eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-23 16:36:21
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 23 maja 2021 o 10:38:05 UTC+2 heby napisał(a):
    > Nie da się. Populisci niegdy nie wprowadzają niczego w życie bo ich
    > obietnice są bez pokrycia. Nie ważne, czy to lewica, czy prawica, czy
    > hybryda.
    > Do tego nie trzeba populistów.
    500 wprowadzili. 13 i 14 emeryturę wprowadzili.podniesli kwotę wolną od podatku.
    Dogadali się z Koreańczykami i mamy chyba największa na świecie fabrykę akumulatorów
    litowych. Polskie porty na Bałtyku przeladowaly jeśli idzie o wartość towarów tyle że
    na drugim miejscu są. Z fotowoltaika zadziałało i szybko mocy przyrasta. Dzisiaj
    przyszedł SMS że mam za dwa dni kolejna wizytę u lekarza. Rurociąg do gazu ze złóż na
    północy robią.