  • Data: 2012-06-15 17:28:50
    Temat: Re: [ot] do Andrzeja Lawa
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-15 11:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Konkretnie to pisałeś, że wyłączyła dość nagle i wskutek tego będzie
    > mieć braki w energii w wysokości porównywalnej z sumą mocy tych elektrowni.
    >
    > I to było sedno twojej niekompetencji.

    cytuję

    "
    hej
    jakoś tak bez echa przeszło ze japonia wlasnie wylaczyla ostatnią swoją
    elektrownię atomową. 54 chyba

    to ja sie pytam jak oni w ciągu roku mogli wylaczyć 54 elektrownie i
    dalej panstwo ma prąd ?
    "

    teraz po miesiącu pytam się ponownie w którym zdaniu jest niekompetencja?

    1 ? ze wyłączyli wszystkie
    2 ? ze trwało to rok ? (od tsunami do maja 2012 ?)

    pozdrawiam

    michal