eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: otwieranie drzwi na zewnatrz a nie do wewnatrz - deweloperRe: otwieranie drzwi na zewnatrz a nie do wewnatrz - deweloper
  • Data: 2011-12-03 15:03:52
    Temat: Re: otwieranie drzwi na zewnatrz a nie do wewnatrz - deweloper
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomozcie mi poradzcie bo rece mam zalamane.
    podpisalem z deweloperem umowe na kupno mieszkania, ktore sie buduje.
    w okreslonym terminie w umowie zglosilem chec wprowadzenia zmiany
    polegajacej na zmianie kierunku otwierania drzwi na zewnatrz.
    dostalem odpowiedz ze paragraf 242 rozporzadzenia M.I. w sprawie
    warunkow technicznych jakim powinny odpowiadac budynki i ich
    usytuowanie w punkcie 1 i 2 zakazuje takiego montazu i nie moga mi
    tego zrobic.
    niezgodzilem sie z tym bo 242 ma jeszcze punkt 4, ktorego dla
    dewelopera jakby nie bylo, udaje ze go nie ma, albo w czasie czytania
    jak dochodza do tego punktu swiatlo im gasnie nagle i nie moga sie
    doczytac.
    poszedlem do rzeczoznawcy p.poz. i dostalem na pismie opinie ze jednak
    moge to zrobic bo drzwi to nie stala zabudowa itd. aby byc pewny ze
    ten nie pisze mi glupot poszedlem do inneg, ktory to uzasadnil
    podobnie i wyraziel zgode.
    przedstawilem taka opinie deweloperowi a w odpoiwedzi dostalem ze oni
    juz sie wypowiedzieli na poczatku i dla nich sprawa zamknieta.

    Co ja moge zrobic teraz? macie jakis pomysl jak sie za to zabrac.

    P.S. jestem ze szczeina wiec jak ktos chce kupic mieszkanie nowe to
    moge dac znac co to za geniusze