  • Data: 2009-05-29 06:43:12
    Temat: Re: ozdobne niewielkie drzewko
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kot Behemot pisze:

    > Złotokap to dobry pomysł - pod warunkiem, ze w ogrodzie nie masz nornic, bo
    > one złotokapy wyjątkowo lubią i zjadają im korzenie w pierwszej kolejnosci.
    > Oprócz tego pomyśl o którejś ze zwisłych form wiśni piłkowanej albo jabłoni
    > ozdobnych.

    Na pewno bywają krety, a czy nornice? Po czym to się poznaje?

    Wiśnie i jabłonie ozdobne mamy nieco dalej, kwitną pięknie różowo, ale
    krótko. Wyczytałam, ze złotokap rośnie do 5-7 m i jest silnie trujący,
    więc jednak wolelibyśmy coś mniejszego, zastanawiamy się nad tym:

    http://www.allegro.pl/item637331215_cudowne_cesarski
    e_drzewko_szczescia_sadzonka_30cm.html
    podobno rośnie na piasku i w Polsce nie dorasta do wielkich rozmiarów, a
    zimuje bez problemów. Lagerstroemii chyba u nas byłoby za zimno?
    --
    Basia