  • Data: 2013-05-08 11:58:58
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 maja 2013 11:23:10 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ale po co w parterówce odkurzacz centralny?
    > Rozumiem, że upierdliwe jest noszenie odkurzacza po schodach ale na 1
    > poziomie ciągniesz go tylko za sobą.

    A chocby po to ze oprozniasz i czyscisz go znacznie rzadziej niz normalny odkurzacz.
    Mialem 3 odkurzacze - dwa zelmera i jeden jakis dziwny (dirt devil bodajze) i juz
    mnie naprawde kur***a bieze jak mam cos odkurzac - takie male odkurzacze to sa do
    kawalerek chyba a nie do duzego domu - polowy domu nie moge odkurzyc bo sie wylacza
    albo zapycha. Za male pojemnosci, za male filterki. Pewnie zle modele wybieralem bo
    powinienem wieksze - ale te wieksze raczej zbyt wygodne w uzywaniu nie sa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.