  • Data: 2009-01-29 18:51:41
    Temat: Re: panele, a stukanie
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:glspvd$62i$1@news.interia.pl...

    > Wymyśliłem, że skoro dałbym 3 warstwy dobrego lakieru, to na chłopski
    > rozum od niego będzie zależeć, czy podłoga będzie trwała, czy nie. W końcu
    > to tylko lakier będzie narażony na ewentualne uszkodzenia mechaniczne.
    >
    > Dobrze myślę?

    Nie bardzo. Scream ma racje. Lakiej to odpornosc na scieranie i takie tam,
    ale jak cos twardszego upadnie na ten parkiet to niestety lakier na miekkim
    drzewie sie ugnie i wgniecenie gotowe. To samo z twardym obuwiem. Dla
    zobrazowania wyobraz sobie cieniutka szybe lezaca na gabce i na rownym
    betonie.

    Pozdro.. TK