  • 1. Data: 2009-01-25 20:47:16
    Temat: panele, a stukanie
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    czy można w jakiś sposób ograniczyć stukanie paneli podłogowych? już niemal
    byłem przekonany do deski barlineckiej (na parkiet mnie nie stać), ale
    dzisiaj trochę poczytałem i okazuje się, że taka deska jest dużo mniej
    odporna na uszkodzenia mechaniczne, niż porządne panele... jedyne co mnie
    zniechęca do paneli to ten nieszczęsny stukot... ale może można go jakoś
    ograniczyć do minimum?

    pzdry,
    /\/\\/\/

  • 2. Data: 2009-01-25 20:55:02
    Temat: Re: panele, a stukanie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 21:47:16 +0100, wolim napisał(a):

> [...]
    > zniechęca do paneli to ten nieszczęsny stukot... ale może można go jakoś

    Każde panele stukają, nawet te co producenci reklamują jako super ciche.
    Możesz kombinować z podkładaniem korka zamiast tektury/pianki ale niewiele
    to da.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-25 20:58:51
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja sie nie nastawiam, ze nie bedzie stukac... szukam tylko metody na
    ograniczenie tegoż do minimum...

    pzdry,
    /\/\\/\/

  • 4. Data: 2009-01-25 21:06:14
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > Ja sie nie nastawiam, ze nie bedzie stukac... szukam tylko metody na
    > ograniczenie tegoż do minimum...
    >
    > pzdry,
    > /\/\\/\/

    jedyny sposób ( chyba jedyny) na wyciszenie membrany (panele tworzą
    membranę i dla tego stukają) jest jej przyklejenie do podłoża

    jeffrey

  • 5. Data: 2009-01-25 21:10:31
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > Ja sie nie nastawiam, ze nie bedzie stukac... szukam tylko metody na
    > ograniczenie tegoż do minimum...

    Do stukania dojdzie Ci jeszcze odczuwanie zimna, cos jak na terakocie i to
    nieodparte wrazenie plastikowej podlogi. Zdecydowanie wolal bym deke.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-01-25 21:30:49
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    wolim <n...@t...pisz> wrote:

> [...]
    > deska
    > jest dużo mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne, niż

    Co to znaczy "dużo mniej"? Bo że jej powierzchnia jest miększa
    niż panel, to fakt. Ale osobnym faktem pozostaje ten, jak głęboko
    musiałbyś uszkodzić panel drewniany, żeby go zeszpecić w sposób
    rzucający się w oczy i trwały (a nawet i wtedy będzie to po
    prostu rysa w drewnie), a jak to wygląda przy zwyczajnym panelu,
    którego lico ma grubośc ułamka milimetra, a pod nim jest ohydny
    HDF, zwykle w mocno kontrastowym kolorze...

    J.

  • 7. Data: 2009-01-25 22:00:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 21:58:51 +0100, wolim napisał(a):

    > Ja sie nie nastawiam, ze nie bedzie stukac... szukam tylko metody na
    > ograniczenie tegoż do minimum...

    dywan? :)

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-01-25 23:00:07
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Na parkiet Cię nie stac a na deskę barlinecka tak?
    Dziwne to jest trochę bo jak widziałem cenę tych ostatnich to ona chyba
    przewyższa cenę parkietu....

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-01-26 00:14:58
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:
    > Na parkiet Cię nie stac a na deskę barlinecka tak?
    > Dziwne to jest trochę bo jak widziałem cenę tych ostatnich to ona chyba
    > przewyższa cenę parkietu....

    A liczyłeś przygotowanie podłoża, układanie, cyklinowanie,
    lakierownie... parkietu?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 10. Data: 2009-01-26 02:09:01
    Od: "kiki" <...@...c>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > A liczyłeś przygotowanie podłoża, układanie, cyklinowanie, lakierownie...
    > parkietu?

    Z konglomeratu sobie zróbcie i pod to podłogówkę :-)