  • Data: 2009-04-27 08:43:59
    Temat: Re: panele podłogowe + drewniana podłoga
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno to zrobiłem.
    Sytuacja prawie identyczna, z tym, że miałem dechy równolegle do okien, więc
    panele położyłem zgodnie ze sztuką.
    Napewno nie wolno klaść folli. na podłogę drewniną. Folia musi być na
    posadzki betonowe. Gąbka to w zasadzie to samo co folia, tylko spieniona i
    jest do bani, bo z czasem się ubija i wogóle nie ma sztywności. Dużo lepsza
    będzie (wg mnie) płyta, taka zielona, układana na skos do okien. Zniweluje
    drobne nerówności.
    Co do wyrównywania dużych nierówności (spadek podłogi do środka) wkońcu
    olałem, bo wychodziło że musiał bym albo wylać jakieś straszne ilości
    elastycznej masy samopoziomującej (co kosztowało by mnie więcej niż
    zrobienie podłogi od nowa) albo ... nie było żadnego albo. Wyszło całkiem
    nieźle, choć troszkę trzeszczy w miejscach najwększych krzywizn, ale dużo
    mniej niż przed położeniem paneli.
    podsumowując: jeśli chcesz mieć pożadnie, to zrywaj dechy, jeśli chcesz mieć
    tanio to trzeba się pogodzić z wadami ;-) Panele są na tyle tanie, że jak
    będziesz przy kasie za parę lat to je wywalisz i zrobisz teaka na OSB. Czego
    zycze Tobie i sobie ;-)
    --