  • Data: 2011-02-10 19:39:47
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:cf3e3e62-b6d6-4149-828e-09e99b066d20@y4g2000prh
    .googlegroups.com...

    > Ale zes odkryl hameryke. :)
    > Pilsni bym na podloge nie polozyl.

    A nie, to ja wiedzialem wczesniej, tylko grono grupowe stwierdzilo, ze albo
    jestem slepy albo g. widzialem. Nadrobilem zaleglosci i napisalem co mysli.

    > Wachalem sie pomiedzy finish parkietem a zwykla klepka.
    > Robie wlasnie test klepki. Zwykly dab za 75zl/m2 plus cala gama
    > zabiegow.

    No wlasnie te zabiegi...

    > Nie spieszy mi sie i idzie dobrze.
    > Polozylem na lekko krzywej podlodze 12m2 klepki w 8h.
    > Teraz nabiera mocy prawnej przed szlifowaniem.
    >
    > Jak wyjdzie dobrze to wszedzie dam klepke. Jak gorzej to pojade
    > finishparkietem.

    Sam sie zastanawialem nad finishparkietem i ostatnie moje obawy dotycza
    rownego polozenia. Nie ma to znaczenia przy deskach poddawanych kolejnym
    obrobkom, ale z finishparkietem tak lekko juz nie bedzie. Frezowane zamki
    nie poziomuja idealnie desek jak zamki paneli. Widac to na niektorych
    ekspozycjach.

    Pozdro.. TK