  • Data: 2011-02-11 07:08:17
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 20:39, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:cf3e3e62-b6d6-4149-828e-09e99b066d20@
    y4g2000prh.googlegroups.com...

    > A nie, to ja wiedzialem wczesniej, tylko grono grupowe stwierdzilo, ze albo
    > jestem slepy albo g. widzialem. Nadrobilem zaleglosci i napisalem co mysli.

    OK. Potwierdza to moje odczucia ze grupa czasem jednak bladzi. :)

    > No wlasnie te zabiegi...

    Ale wymagania, no, no :)
    Podloge sie robi na lata. Czasem trzeba pocierpiec.
    Ale duzo zalezy od tego czego oczekujesz.
    Jak chcesz miec lodowisko to niestety albo równiutka wylewka a potem
    panele lub finish parkiet albo klepki i szlifowanie.
    Ale jak troche odpuscisz z standardu lodowiskowego to calkiem sprawnie
    mozna polozyc finish parkiet czy deske trojwarstwowa (bo to zazwyczaj
    rozne produkty) czy to na kleju czy plywajaco.
    A jak masz czas to zrobienie klepek na gotowo to cena podobna do
    finishparkietu a jest IMO lepszy.

    > Sam sie zastanawialem nad finishparkietem i ostatnie moje obawy dotycza
    > rownego polozenia. Nie ma to znaczenia przy deskach poddawanych kolejnym
    > obrobkom, ale z finishparkietem tak lekko juz nie bedzie. Frezowane zamki
    > nie poziomuja idealnie desek jak zamki paneli. Widac to na niektorych
    > ekspozycjach.

    Tak jak napisalem. Jesli chcesz miec lodowisko to albo rowna wylewka
    albo legary i deski na spod...