  • Data: 2009-11-16 13:27:35
    Temat: Re: panele - wycinanie na łuku
    Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mycha pisze:

    > (u nas właściwie są 2 problemy - jeden na styku ściana - podłoga, więc jakby
    > "wewnętrznie" a drugi podłoga - podłoga, tylko salon mamy 30 cm niżej niż
    > hall i też po łuku, więc to wykończenie jest jakby "zewnętrznie" - cholera,
    > nie wiem, czy dobrze tłumaczę.)
    >
    > Mycha

    Ja mam mniej wiecej cos takiego + łuki na scianach
    http://picasaweb.google.com/rsheki/TuPrzedZamieszkan
    iem?authkey=Gv1sRgCPf00sr78ZuxzAE#526006687695155400
    2

    piszesz ze zwyklych listewek z PCV sie nie wygnie na łuku ? Nie
    probowalem jeszcze ale mysle, ze przy odpowiednio gesto wywierconych
    kołkach powinno dac rade.
    Jakos to ludzie maja zrobione jak na zalaczonym obrazku :)
    Anyway pytanie pozostaje bez odpowiedzi