  • Data: 2009-07-31 16:51:09
    Temat: Re: papa termozgrzewalna na izolacje pionowa piwnicy
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 15:36, "Adam" <k...@o...pl> wrote:
    > Chłopie, kto ci podsunął taki pomysł.
    Tornad zapewne....
    :-)))))

    > Zastanawiam sie tylko po co marnujesz
    > pieniądze.

    Bo Tornad mu w głowie zamącił ... jak i wielu innym na tej grupie.
    ;-)

    Wielokrotnie o tym mówiłem, ale tutaj jest takie koło wzajemnej
    adoracji które zaraz nas zwyzywa i odsądzi od czci i wiary. Tymczasem
    taka izolacja nic nie daje. Do ciężkich izolacji przeciwwodnych
    stosuje się zgrzewane folie HDPE (takie grube na 2mm) lub izolacje
    pęczniejące (zawierające bentonit).
    Do izolacji przeciwwilgociowej (nie mylić z przeciwwodną) wystarczy
    posmarować smarowidłami bitumicznymi.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.