eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 10:51:19
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1kp16$nd6$1@news.onet.pl...

    > zaraz ci kiki napisze ze stoisz tam gdzie zomo a on tam gdzie AK:)

    Uważam, że bardzo dobrze napisał. Mur z bloczków trzeba zbroić i ja kazałem
    zbroić swój, a przy okazji miałem dobrze zrobione ławy więc mi nic nie
    popekało. Zrobiłem też wieniec mimo, że w projekcie go nie było.
    Co do konstrukcji u mnie nie ma żadnych problemów.
    Natomiast szukanie oszczedności w kilku prętach zbrojących mur, co
    wyśmiałeś, to ja wyśmiewam. Wolę nie mieć skończonych pokoi czy łazienek
    dzisiaj niż wszystko gotowe na spieprzonych fundamentach i to przez takich
    co mówią, a po co to, a po co tamto, "na żadnej budowie tak się nie daje"
    :-)

    > bardzo to ładnie wyłożyłeś, włąśnei czegoś takiego trzeba było.
    >
    > swoją drogą ato wielu budowlańców nie ma pojęcia że ściany warto zbroić
    > tymi delikatnymi zbrojeniami do spoinowymi,

    Przeciez mnie wyśmiałeś w tej kwestii :-) hahaha.

    Trzeba od początku robić przyzwoicie. Sjoro fundament ma ławę z jakimś
    zbrojeniem na osadzonym chudziaku to tak należy wykonać, powiązać, sprawdzic
    otuliny, sprawdzić czy nie dzwoni od złego związania, czy w narożnikach jest
    właściwie, zalać w 90 minut wibrując. Co za wielka łaska?
    A ściany fundamentowe dozbroić dla zdrowego rozsądku, nawet jak nie ma w
    projekcie.
    Z wieńcem jest różnie ale wykonac warto :-)