eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pekniecie scianki fundamentowej - naprezenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 22:00:30
    Temat: Re: pekniecie scianki fundamentowej - naprezenia termiczne
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Cze, 21:15, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > solidny ten mur, to mi sie podoba :-) Bloczki bokiem ukladane :-)
    > ja mialem bloczki normalnie, prety co fuge i jeszcze slupy zalewane co 2.5m.

    Tak mam tylko front domu, na ktory bedzie napierac ~2,5m gruntu -
    buduje na skarpie i z tej strony piwnice beda przysypane "po wieniec",
    a z tylu w calosci odsloniete. Dodatkowo tez mam na tej scianie dwa
    zelbetowe slupy :) Reszta jest juz normalnie na 25cm bez zbrojenia,
    nie bedzie tam zadnego nacisku bocznego wiec nic dodatkowo nie
    zbroilem :) Ale front wyszedl rzeczywiscie pancerny ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.