eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 20:33:34
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:h1m4o7$4ft$1@news.onet.pl...

    > A w praktyce bywa tak jak pisze Kiki- umawia sie że mają kleic na ramki i
    > kleja dopóki Kiki patrzy- Kiki idzie na piwo a oni zaczynaja kleic na
    > placki bo im wygodniej;)) Oszustwo zwykłe i tyle.

    Właśnie w tym rzecz.
    Stąd trzeba założyć, że zbroimy mocniej czy cośtam kleimy mocniej, na ramek
    pięć i gwiazdkę gdyż jak odejdę i tak coś zaniedbają ale przynajmniej coś z
    tego zostanie.
    O niuansach docieplenia nie wiedziałem, że aż tak będzie ziębić. Ze szczytów
    nie zdawałem sobe sprawy.
    I o wielu innych rzeczach też, niestety.
    Dzisiaj stoję przy robotnikach kiedy tylko jestem. Są bardzo źli i słyszę
    jak wyzywają "znowy ten ch... tu był"
    A wytykam brak piany, nieszczelności, a to gdzieś czegoś innego brak.
    Czepiam się :-)