  • Data: 2010-07-05 10:32:06
    Temat: Re: peknięta szyba
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymieniałem niedawno szybę w pękniętym oknie. Profil plastikowy
    wyjąłem za pomocą dłuta do drewna - włożyłem do oporu i mocne wygięcie
    - wkładanie na środku, trochę na siłę. Szybę zamówiłem na wymiar w
    całości w jedynym zakładzie w okolicy który robi szyby zespolone. - 82
    * 122 = 250 PLN
    Pewnie można się bawić z wymianą jednej szyby - może jakiś zwykły
    szklarz by to zrobił?. Trzeba pamiętać aby powietrze wewnątrz nie było
    mokre. - jeśli to zrobisz teraz (25 C 60 % h2o) to na bank będzie się
    wykraplać przy niskich temperaturach. Gdybym się uparł wymieniać jedną
    szybę to zrobiłbym 2 dziury w profilu aluminiowym i po wklejeniu nowej
    szyby spróbowałbym przedmuchać czymś suchym (np. argonem) po czym bym
    zasilikonował te dziury.
    Pozdr