  • Data: 2009-04-18 22:26:44
    Temat: Re: [piątek] nie czepiajmy się
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gsdc20$fe2$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, na stopie zawodowej go nie znam, ale sądząc po wielkości
    > pracowni, jaka ma i obrotach, jakie osiąga, chyba nie jest z nim znów tak
    > źle :-)
    > A co konkretnie Ci się w tym fragmencie rysunku nie podoba? Bo ja - laik
    > nie miałem wątpliwości co jest czym na tym rysunku od pierwszego
    > spojrzenia, fachowiec jak widać niespecjalnie.

    Nie podoba mi się to, ze używa on linii o jednej szerokości, rozróżniając je
    tylko barwą.
    Do rysowania linii obrysowych, krawędziowych używa się "linii grubych".
    Natomiast wszelkie linie pomocnicze, wymiarowe, kreskowanie wykonuje się
    "liniami cienkimi".
    Linia cienka = 1/2 grubości lini grubej.
    Choć fakt, że umiejąc choć trochę czytać rysunki techniczne, nie można było
    zinterpretować, że tam miał być ten skośny stopień, a już przybajmniej
    powinny się pojawić wątpliwości.
    Ale skoro mamy się czepiać to czepmy się wszystkich, którzy popełnili błędy
    :)