    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [piatek] sen szalonego instalatora
    Date: Mon, 30 Mar 2009 18:28:18 +0200

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gqqgoj$rbm$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak jest w jednorurowej instalacji, ale ta taką nie jest, ja myślę że
    > spawacze mieli 'słaby' dzień i po prostu się rąbneli, i tak zostawili,
    > nikt się nie kapnął i zostało do dzisiaj.

    Nie no, faktycznie masz rację. Jakże ja śmiałem podważać Twoją wypowiedź na
    mój temat ?
    Ty masz rację, bo Ty masz rację, bo Ty tak uważasz, że masz rację :)

    Mniej ironizując, śmiem twierdzić, że jest bardzo małoprawdopodone, żeby
    ktoś pozostawił takiego "babola" i przez kolejne 20 czy 30 lat ktoś inny się
    nie zorientował, że jest mu zimno, a później przyszedł jeszcze fachowiec i
    nie zauważył "babola", kiedy wymieniał zawykłe zawory na zawory
    termostatyczne. Naprawdę uważasz, że aż tylu idiotów, przewinęło się przez
    to mieszkanie ?

    Co zaś się tyczy "jednorurowej instalacji" to nie chodzi o jednorurową
    instalację, lecz o ostatni grzejnik na tej nitce, który się wpina w ten
    sposób, żeby zabezpieczyć to co jest wyżej przed zamarznięciem np.
    odpowietrzenie, albo nawet i grzejnik.

    Nie wnikam w to czy coś powyżej było planowane czy też nie, lecz o stan
    obecny i to, że wcale nie musi to być "babol", lecz jak najbardziej robota
    zamierzona i zgodna ze sztuką. Może być, ale nie twierdzę, że jest. Ty
    natomiast twierdzisz, ze wiesz lepiej. Pytam się na podstawie czego tak
    twierdzisz ? Co do tej konkretnej instalacji mamy taką samą więdzę - czyli
    żadną oprócz tego jednego, jedynego zdjęcia. Nie twierdzę, że nie może to
    być faktycznie błąd, lecz twierdzę, że jest małe prawdopodobieństwo, że jest
    to "babol".