  • Data: 2009-03-18 21:12:48
    Temat: Re: piec
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris napisał(a):
    > Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    Dzieki Kane - byles szybszy :)

    > Czyli trzeba sporo przewymiarowany piec. U mnie mam kocioł 15kw i grzeje
    > prawie 180mkw domu.

    A ty nie masz w domu przewymiarowanego kotla? Zreszta - nawet jezeli
    jest dobrany zgodnie z obliczeniowym zapotrzebowaniem dla -20stC, to
    przez wiekszosc czasu kociol na paliwo stale pracuje ponizej swej mocy
    znamionowej czyli ze sprawnoscia daleka od maksymalnej.
    Ewentualnie tez pali sie codziennie, tyle ze w domu czuc roznice
    temperatur przy pracujacym kotle wieczorem i wygaszonym nad ranem -
    kiedy najtrudniej jest wstac. ;)