    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piec gazowy i normy
    Date: Thu, 24 May 2012 19:07:22 +0200

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał:
    > Nooo odezwał się 'fachura', skoro taki mocny jesteś to zacytuj normy.

    Ja się nie chwalę na lewo i prawo że posiadam wszelkie możliwe uprawnienia
    gazowe, elektryczne i budowlane:)

    > poza tym normy są płatne, chce wiedzieć to niech zapłaci.

    No bardzo ciekawe jest ta płatność za normy, czyli coś co jest powszechnie
    wymagane, ciekawe kiedy inne akty prawne będą płatne, może kodeks drogowy
    wprowadzą płatny, tak z kilkadziesiąt stówek:)
    Chyba zadam to pytanie na jakimś forum prawnym.