  • 1. Data: 2010-10-20 15:48:52
    Temat: Re: piec na drewno - CO i CWU
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Bucz" <n...@...pl> wrote in message
    news:i9n2im$vtr$1@speranza.aioe.org...
    > mam takie proste pytanko
    > w przyszlym tygodniu bede mial zamontowany piec na drewno i chcialbym za

    Taki piec na drewno i c.w.u to będzie problem. Musisz mieć albo 2 pompy albo
    zawór trójdrożny sterowany z pieca ale powiem ci, że w piecu na drewno
    komfortu c.w.u to ty mieć nie będziesz :-)
    Będziesz przed kąpielą szedł napalić :-)
    Kup sobie gazowy bojler i zmieniaj butle z propanem albo zrób c.w.u. na
    prąd.

  • 2. Data: 2010-10-20 18:41:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bucz wrote:

    > gazowy bedzie poza sezonem grzewczym - w tej chwili dom "pracuje" na
    > gazowym (CO i CWU)
    > interesuje mnie teczniczne rozwiazanie na zime bez dodatkowej pompki

    no to zawór trójdrogowy ręczny :)