  • 1. Data: 2010-10-20 07:24:15
    Temat: czym przykleić nierdzewne kratki do komina
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Zalezymi naczymś szybkołapiącym bo wisze na dachui mam jedna rękę wolną.
    Silikon nie trzyma - kratka zjeżdza w dół.

  • 2. Data: 2010-10-20 07:30:01
    Temat: Re: czym przykleić nierdzewne kratki do komina
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Zalezymi naczymś szybkołapiącym bo wisze na dachui mam jedna rękę wolną.
    > Silikon nie trzyma - kratka zjeżdza w dół.

    Zanim zwiąże przyklej kilkoma paskami dobrze przylepnej taśmy.

    Marek

  • 3. Data: 2010-10-20 07:40:57
    Temat: Re: czym przykleiae nierdzewne kratki do komina
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-10-2010 o 09:24:15 Rafa? <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > Zalezymi naczym? szybko?api?cym bo wisze na dachui mam jedna reke woln?.
    > Silikon nie trzyma - kratka zje?dza w dó?.
    To wyczyść dokładnie z silikonu i w castoramie kup klej do wszystkiego
    jest w tubkkach jak silikon
    on jest na bazie butaprenu z jakimś kitem i ma taką gęstość,
    ma brązowy kolor i trzyma prawie wszystkiego.
    Smarujesz obie powierzchnie tym klejem, czekasz minutę i dociskasz,
    powinno chycić na tyle mocno że kratka nie zjedzie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2010-10-20 10:46:48
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    taśma mi odpadała :(

  • 5. Data: 2010-10-20 14:06:08
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 20.10.2010 09:40, janusz_kk1 wrote:

> [...]
    > Smarujesz obie powierzchnie tym klejem, czekasz minutę i dociskasz,
    > powinno chycić na tyle mocno że kratka nie zjedzie.

    Lepiej Pattex Express Fix lub inny z 'Fix'ow.
    Kleje na bazie rozpuszczalnikow sa podle.
    Tylko ze to i tak odpadnie. Musi byc przewiazane drucikiem na przestrzal.
    S.

  • 6. Data: 2010-10-20 17:02:44
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > Zalezymi naczymś szybkołapiącym bo wisze na dachui mam jedna rękę wolną.
    > Silikon nie trzyma - kratka zjeżdza w dół.

    Sika 4w1. (Sikaflex 11FC)
    IMHO poza miedzianym drutem na przestrzał nie ma nic lepszego

    pzdr.
    rafał