  • Data: 2010-03-17 09:21:21
    Temat: Re: piecyk gazowy
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i bardzo wyszystkim dziękuję za podpowiedzi:-)
    Wadliwy okazał się zespół gazowy...
    Niestety pokręciłam nazwę tego swojego piecyka, to termet G-17.
    Nie wiem dlaczego byłam przekonana, że WROZAMET...
    Pan fachowiec obdzwonił hurtownie i sklepy i... jak na razie części nie
    znalazł...:-((
    Jak nie znajdzie do piątku, to muszę kupić nowy piecyk.
    Wybrałam TERMET G-19-2.
    Ceny różne.
    Najdrożej oczywiście najbliżej czyli w Warszawie.
    No i autoryzowany montaż też nie najtańszy, a do tego jakieś części
    potrzebne są do zamontowania, jakieś zawory, filtry, przewody, a jeden pan
    z serwisu to powiedział, że nawet rura odpływu spalin musi być nowa...
    Ratunku ile to klopotu z tym piecykiem.
    Mam nadzieje, że do świąt się z tym uporam.

    Pozdrawiam serdecznie

    Blondynka w zimnej wodzie kąpana:-)