  • Data: 2021-07-19 07:07:40
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale widzisz, Zenuś, twoja rada jest do dupy. Trzymając się porównania
    > tramwajowego, muszę jechać akurat tą linią i tym wozem co ty. Inny
    > jedzie gdzie indziej i o innej porze, i nie pasuje.
    > No, żeby nie przedłużać. Zostawiam cię w gronie śmierdzieli z jakimi ci
    > nie przeszkadza gadać i którym też nie przeszkadza że śmierdzisz. Ty i
    > Runt pasujecie do siebie. A ja sobie idę w drugi koniec wagonu :)

    nie mieszaj mnie z tym kanalią i nadętym bufonem. ten psychol przyssał
    się do mnie i łazi za mną po wszelkich forach. nie nastawiam drugiego
    policzka tylko odwzajemniam zenusiowi i jemu podobnym waleniem na odlew
    w pysk. idz sobie na "konic wagonu" i udawaj ze zenus to taki mily facio
    tylko inni sa be.

    --
    Runt