  • Data: 2021-07-20 12:40:33
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    że jestem w kfie. Chujów mogę ci tyle nawstawiać że z ich skór byś uszyl płaszcz i na
    teczkę by jeszcze zostało.
    > Nie pytany miałeś nie odpowiadac.

    Bo jakiś były ubek i debil z Bałut tak sobie zażądał?

    Już sobie wyobrażam jak się gotujesz w sobie, jaki się robisz czerwony,
    jak ci żyły nabrzmiewają i jak pianę toczysz z pyska :)

    Ale sam się o taki los i traktowanie prosiłeś.