  • Data: 2021-07-19 09:29:37
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W internecie jest dużo miejsca. Załóżcie swoją grupę, moderatorem i naczelnym
    inżynierem zostanie uzyszkodnik. Będziecie mieli taki spokój że nikt wam miesiacami
    nie będzie przeszkadzał jakimiś wpisami.

    Wiele lat temu zacząłem czytać tę grupę, była to jedna z bardziej
    merytorycznych i kulturalnych grup, miło było czytać fachowe wypowiedzi.
    Aż zdziwiony byłem, że jeszcze taka istnieje. Potem zacząłeś pisać Ty, i
    albo obrażałeś tych, którzy się z Tobą nie zgadzają, albo zamiast
    rzeczowych wypowiedzi wysyłałeś prześmiewcze posty.

    Stąd nie dziw się, że niektórzy reagują. Ta grupa nie jest Twoja, nie
    wprowadzaj tu swoich zasad, zastosuj się do netykiety. Albo skorzystaj z
    rady, której udzielasz innym - załóż własną grupę.