  • Data: 2021-07-19 11:56:18
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja grupę cały czas tak postrzegam. Ale ja używam KF. W tym wątku widzę
    > ledwie kilka wiadomości, choć jak teraz przestawiłem na chwilę wajchę,
    > by mieć płny ogląd, widok ukazał się straszny. Stos urobku z ciężkiej
    > pracy długoletnich rezydentów KF. Dawno o nich zapomniałem, nie myślałem
    > o tym, czy wciąż jeszcze piszą, ale widać, że dobrze im ze sobą razem.

    > Ja się właśnie temu dziwię najbardziej!

    Niech pierwszy rzuci kamień ten, który jest bez winy.

    Fajnie jak się samemu ironizuje i kogoś innego próbuje się
    zdyskredytować, a później się obraża za ripostę.

    Z tego robią się awantury. Co gorsza niektórzy nie umieją później ocenić
    sytuacji oraz wskazać winnych to przywalają na oślep tym, którzy się
    bronią lub działają w odwecie.