  • Data: 2021-07-21 13:09:42
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-20 o 17:50, Myjk pisze:
    > Tue, 20 Jul 2021 12:22:36 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Nie pamiętam, ale musiał grubo trollować,

    Widocznie nie chcieli słuchać pseudo-porad Myjka. Dlatego Myjk się obraził.

    > bo ja zazwyczaj mam anielską cieprliwość. :P

    To fakt. Nikt tak uparcie nie potrafi przekonywać do swoich kłamstw - na
    zasadzie kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą.

    > Ale że reszty normalnych nie warto czytać? :P To w więksozści ludzie z
    > którymi nie da się normalnie dyskutować

    Bo nie wierzą w Myjkowe kłamstwa i ośmielają się mieć inne doświadczenia
    i inne zdanie.

    > -- ZTCP głównie dlatego że nie
    > rozumieją co czytają. Kiki wydawał się normalny, ale coś mu odpaliło jakiś
    > czas temu i nie zdzierżyłem.

    Tak, tak. Wg Myjka mnie też odbiło, bo prosiłem aby potwierdził swoje
    kłamstwa.