    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Date: Mon, 26 Jul 2021 09:01:26 +0200

    2021-07-25 o 21:59 GMT, Budzik napisał:
    > Mateusz prowadzi dyskusje w taki sposób ze nawet jakby napisał ze
    > ziemia jest płaska to z pewnoscia zrobiłby to w taki sposób aby
    > nikogo nie obrazic, nawet kuloziemców... ;-)

    Rad jestem z tak pochlebnej opinii, ale autokrytycznie muszę przyznać,
    że od tej reguły miewam wyjątki. Jeśli chodzi o Michała, o ile dobrze
    pamiętam ten obraził się o to, że ktoś może nie zgadzać się z jego tezą
    jakoby jego piękny, nowozakupiony, spalinowo-elektryczny SUV był
    nadzwyczaj "eko". Michał wziął wówczas zabawki i poszedł do domu - przy
    tym sam bardzo lubi nazywać innych ciemnogrodem, trucicielami,
    ignorancją itp... Taki brak symetrii zawsze mnie zastanawiał.

    Z twórczości tego pana mogę sobie jeszcze przypomnieć chłodzenie tarasu
    "zimnem opadowym" (albo jakoś tak), które szczególnie mnie urzekło, ale
    zaliczam to raczej do kategorii wpadek niewinnych.

    Mateusz