  • Data: 2010-10-12 17:10:18
    Temat: Re: płoty i ogrodzenia
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "marko1a" napisał:
    > W wydziale architektury składasz wniosek że będziesz budował ogrodzenie.
    > To co jest od sąsiada to ich nie interesuje do pod warunkiem że nie jest
    > wyższe niż te 2,2m i ma prześwit iles tam procent. Każde inne wymaga zgody
    > twojego sąsiada. To nie jest tak że mu postawisz mur na 2,5m. On może się
    > nie zgodzić i będziesz musiał go niestety rozebrać.

    może ich od strony sąsiada nie interesuje, ale mnie to jak najbardziej
    interesuje, gdzie się dowiem jaki i jak mogę postawić płot od sąsiada?:O)

    > Jeżeli natomiast cześć działki jest od strony drogi gminnej lub krajowej
    > a często jest, to lecisz do zarządu dróg i oni dają ci na piśmie ile
    > metrów od osi jezdni możesz postawić ogrodzenie. Zanosisz to do wydziału
    > architektury i możesz zacząć budować ogrodzenie. Ja to przechodziłem to
    > wiem.

    czyli chcesz powiedzieć ze jeśli chodzi o ogrodzenie od strony drogi to
    żadne oficyjalne prawo nie istnieje a zarządc drogi sobie może dowolnie
    ustalać co i jak?:O)
    czyli co, jak mi ustalą 100m od drogi że mogę wstawić ogrodzenie to co z tą
    resztą pszed ogrodzeniem, kto ma o to dbać i utszymywać?:O)

    p.s. jak się jedzie przez niekture miejscowości to zgodnie z tym co piszesz
    to jednym sąsiadom gmina poustalała odległość od drogi 0m, innym 1m, a innym
    2m, tak to pszynajmniej wygląda:O)