    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płytki 1,70m czy do sufitu ?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 13:14:44 -0800 (PST)

    On 28 Lut, 19:45, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
> [...]
    r6g2000vbb.googlegroups.com...

    > Jak masz taki twarde płytki to wszystko powyższe powinieneś przykleić.

    Co do wieszakow na reczniki to moze i bym sprobowal ale wiekszosc
    dinksow jest aluminiowa albo nierdzewna. Klejenie tego do szkliwa tez
    nie jest proste. Zreszta u mnie wiercenie w lazience poszlo szybko bo
    mam tam na scianach plytki scienne o czym pewnie przeczytales
    powyzej...

    > Co to takiego?
    Takie plastikowe obejmy, identyczne do tych jakich sie uzywa na kable.

    > Klej/silikon
    Na suszarce jest 6 pretow i kazdy o dlugosci 1,6m.
    Podwieszona jest na suficie. Policz sobie ile kg mokrego prania ma
    szanse sie na niej znalezc.

    Mocowanie zahacznika jest narazone na scinanie+rozrywanie. Silikonem
    to se panie mozesz wiesz co. Klej moze by i utrzymal ale wole wkrety.
    Jakby co to ewentualna zmiana odbedzie sie bez prucia kafelki,
    szczegolnie ze to ta narozna...

    Probujecie obaj z Adamem udowodnic mi ze wiecie lepiej odemnie co dla
    mnie dobre. Po co? Nie prosciej napisac ze mozna inaczej i pytajacy
    ktory pewnie to czyta sam sobie oceni co dla niego dobre...