    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płyty g-k ile warstw
    Date: Tue, 5 Apr 2011 10:04:21 +0200

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Bo masz;))Kasa juz wywalona więc czemu masz byc niezadowolony;))

    Wiesz, ja potrafię się przyznać do błędu i staram się aby rodzina i znajomi
    uczyli się na moich błędach, a nie na swoich. Wśród moich znajomych i rodziny
    obecnie buduje się mnóstwo osób i wszystkim radzę zrobienie ścian... takich
    jakie są w projekcie.
    A jeśli chcą tanio, to GK.

    > ale to
    >
    > Że co??
    > e m2 ściany z płyt G-K jest tańszy od m2 ścian murowanych(np gazobeton 12cm)?

    Jakieś 15-30%, w zależności od tego czy robi się tynk cem-wap. i potem gładź,
    czy gipsowy.
    Ponadto można zrobić cieńszy i tańszy strop.
    A jeśli się zrobi te ściany samemu, to można zaoszczędzić jeszcze z 30%.

    --
    Bartek