  • Data: 2015-07-28 10:09:55
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:04:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To jest jak rozmowa o okapie Bora. Jest, dziala a najbardziej zadowolony
    > jest producent i sprzedawca.

    Ale ja jestem bardzo zadowolony z niego, mysle, ze Quent tez potwierdzi :)
    Dziala doskonale, a ze jest oparty na porzadnych komponentach - dlatego
    nie rozlecial sie po 5 latach, jak pekajace kogutkowe rury :-) No i byl
    jednym z najtanszych reku na rynku jak go kupowalem, wiec czemu mialbym
    sobie pluc w brode, ze go kupilem? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.