    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pobór energii przez WM
    Date: Wed, 7 Aug 2013 08:53:27 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale co ma WM do smrodu? Jak dookoła palą to cuchnie czasem nawet jak
    > szczelnie okna zamkniesz przy tradycyjnej wentylacji.

    Mając WM można po pierwsze zamontować filtr tzw. węglowy. A po drugie
    czerpnię umieścić w takim miejscu a smród minimalizować. Kiedyś widziałem
    takie rozwiązanie że czerpnia była pomiędzy krzakami jałowca. Zapach jałowca
    jest na tyle intensywny że nawet jak po sąsiedzku jakiś gospodarz wylewał
    gnojówkę na pole to nie było tego czuć. Niestety jak się później
    dowiedziałem to nie jest dobre rozwiązanie bo jałowiec ma właściwości
    bakteriobójcze i przy takim rozwiązaniu do domu trafia częściowo
    wysterylizowane powietrze co obniż odporność domowników.

    Pozdrawiam
    Ergie