  • Data: 2010-03-11 07:31:27
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 19:15, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja tam nie nadazam.
    > Placicie za gaz kupe pieniedzy. Od Stycznia 2009r. do konca lutego 2010r.
    > zuzylem 488m^3 GZ50 ogrzewajac powierzchnie posadzki ok. 240m^2 z gotowaniem
    > i CWU. Dach w polowie nieocieplony a w polowie tylko 12cm welny 0,035W/m,
    > sciana 1W PTH 44. Srednie zuzycie to ok. 1,15m^3/dobe. Co prawda gaz mam
    > dopiero od konca pazdziernika i na razie nie mam a i pozniej tez nie bede
    > mial kuchenki gazowej i prawde mowiac jeszcze tam nie mieszkam. CWU jest w
> [...]

    Jesli nie mieszkasz w tym domu to zuzycie masz bardzo duze. Nie
    rozumiem dlaczego wogole podajesz takie dane.
    Wiem ze chcialesz namotac. Ale to nie wnosi do sprawy nic
    konkretnego.
    Zuzycie w roznych domach jest rozne to fakt. Ale wyzsze watki
    oskarzaly inicjatora ze mataczy. Ja tylko potwierdzilem jego wyniki bo
    mam podobne. Oczywiscie zawsze moglobyc lepiej ale to juz inna bajka.