  • Data: 2010-03-10 23:25:57
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hn8t9d$tse$1@node1.news.atman.pl...

    > Nikt tego nie wie. To, o co pytasz to raczej abstrakcja.

    Cholircia, nie wiedzialem ze ktos wezmie to na powaznie.
    Dane co prawda sa prawdziwe, ale interpretacja... Pomine. Tekst mial
    obrazowac podawane tu dane. :-)
    Zuzycie niby za 14 miesiecy, ale gaz dopiero od konca 10 miesiaca. Tak tez
    jest w niektorych postach. Dom 200m, ale ogrzewane pewnie tylko ze 100,
    raptem okazuje sie, ze nie iles tam miesiecy tylko krocej. Z gotowaniem i
    CWU owszem, jednak nie caly okres.
    Do du.. z takimi danymi. Ja podalem swoje i nikomu nic z tego, nawet mi.

    Pozdro.. TK