  • Data: 2009-02-11 07:50:45
    Temat: Re: pochwyty-prawo budowlane-mam juz dosc
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skorupa" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gmrpco$gcm$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Moze mi ktos podpowiedziec jak mówia przepisy odnoscnie montazu poreczy?
    > Porecz przy zejsciu do piwnicy fachowcy zrobili i zamontowali tak ze
    > miedzy sciana a poczatkiem pochwytu jest 10cm. troche duzo chciałem 5-6 cm
    > ale oni twierdza ze tak powinno byc.

    Myślę, że poniższe powinno zamknąć gębę 'fachowcom':

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    Par 298
    6. Poręcze przy schodach i pochylniach powinny być oddalone
    od ścian, do których są mocowane, co najmniej 0,05 m.

    Janusz Pawlinka