  • Data: 2009-05-06 11:51:55
    Temat: Re: podloga na gruncie - poziom chudziaka
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gtr98f$ccb$1@inews.gazeta.pl...
    > dzieki za info.
    > Jak mam teraz odczytac ten rysunek ?
    > od gory w kolejnosci rozrozniam:
    - parkiet
    - wylewka
    - zielone trojkaty to styropian
    izolacja pozioma
    ponizej to chudziak
    2 najnizsze wartstwy to:
    zageszczony piasek (lub pospolka) i grunt
    u mnie sa akurat 2 belki, podwalina i konstrukcja sciany
    ale to nie ma znaczenia
    poprostu sciana jaka by nie byla

    zawsze patrz jak cieplo bedzie uciekac,
    jaka ma droge na zewnatrz
    w pionie, poziomie na ukos...
    to jest najwazniejsze
    poza izolacjami oczywiscie ;-)
    dziwi mnie ze przy adaptacji ten kto ja robil nie wylapal takich kwiatkow...
    kierbuda mecz to jego rola
    i jeszcze jedno, zwroc uwage na pasek 2 cm styro wzdluz scian
    ktory oddziela szlichte od sciany
    bardzo ulatwia potem zycie a roboty tle co nic...
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl