eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)Re: podłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)
  • Data: 2016-06-14 19:37:40
    Temat: Re: podłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 15:12:41 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Tu Cie mam :)
    > A jeszcze miesiąc temu wychwalałeś jakie panele są super wytrzymałe.
    > I już miałem kupować chociaż sąsiad mnie przestrzega
    > rozlejesz wodę > panele do wyrzucenia.
    > No ale Adam Sz mówi że panele są niezniszczalne.
    > Bo ale jak się wymienia bo są ładniejsze.
    > To fakt są niezniszczalne.

    Oczywiscie ze sa niezniszczalne jak kupisz >= AC4 i min. 8mm - te z salonu
    poszly do pomieszczenia w piwnicy pod stol do ping ponga - wygladaja dalej
    jak nowe :-)) A wymienilem, bo urzadzalem poddasze i tam kupilem panele
    "ciemny dab" eggera w rozmiarze "kingsize" (ze 2 x wieksze niz normalne
    panele) i tak nam sie spodobaly ze na dol dokupilismy takie same ale
    w kolorze "jasny dab" :-)

    Teraz mam o takie w salonie (miodzio sa, zdjecie reklamowe):

    http://cdn19.pb.smcloud.net/t/files/5a/83/fa/b7862bb
    a69/panel-podlogowy-laminowany-egger-dab-arlington-h
    2733.jpg
    pozdr.

    --
    Adam Sz.